Verre reizen. Voor iedereen uniek.
Mijn favorieten

Een reis of hotel kun je bewaren zodat je deze op een later moment makkelijk terugvindt. Dit doe je door te klikken op het ‘hartje’ bij ons productaanbod. Vervolgens kun je voor één of meer favorieten vrijblijvend een reisvoorstel aanvragen door hieronder op de knop offerte te klikken.

...
Vandaag geopend tot 17.30 uur
Maandag: 9.00 - 17.30
Dinsdag: 9.00 - 17.30
Woensdag: 9.00 - 17.30
Donderdag: 9.00 - 17.30
Vrijdag: 9.00 - 17.00
Zaterdag: 10.00 - 16.00
Zondag: Gesloten

Veelgestelde vragen

Snel antwoord op je vraag

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen van onze reizigers.
Staat je vraag er niet tussen of is het antwoord niet helemaal duidelijk.
Neem dan contact op, zodat wij je graag verder kunnen helpen!

Onderwerpen

Hulp nodig? Onze experts helpen je graag

Reisadvies op maat? Vraag vrijblijvend een reisvoorstel aan of neem contact met mij op.

Contact Offerte

of bel ons op: +31 348 - 44 19 51

Manon 333travel
Onze experts Manon Expert-Myanmar
Anne 333travel
Onze experts Anne Expert-Indonesië
Nina 333travel
Onze experts Nina Expert-Canada
felicia-333travel
Onze experts Felicia Expert-Canada
Andy 333travel
Onze experts Andy Expert-Vietnam
MArtijn 333travel
Onze experts Martijn Expert-Japan
Laura 333travel
Onze experts Laura Expert-Kenia
Edward 333travel
Onze experts Edward Expert-China
Anita 333travel
Onze experts Anita Expert-Canada
Marieke
Onze experts Marieke Expert-Dubai / Emiraten
Hendrik 333travel
Onze experts Hendrik Expert-Canada
Arnold
Onze experts Arnold Expert-India
Stefan
Onze experts Stefan Expert-China
Catharina 333travel
Onze experts Catharina Expert-Indonesië

Actueel (Corona Virus)

Reizen en het Coronavirus

Wat is het actuele huidige reisadvies per bestemming?

Dit is afhankelijk per land, zelfs per regio en wijzigt regelmatig. Bij 333travel houden wij het reisadvies per land nauwlettend in de gaten. Het is mogelijk dat het reisadvies weer wordt bijgesteld. Kijk voor het meest actuele reisadvies op de website van Buitenlandse Zaken of bij de ANVR

Op dit moment volgen wij bij 333travel het advies op van de overheid om tijdelijk t/m 30-06-2020 geen reizen meer uit te voeren naar al onze bestemmingen. 

Een aantal landen treffen maatregelen om mensen uit bepaalde gebieden of landen te weren. Een overzicht van de maatregelen kun je vinden op de website van IATA. Of kijk hieronder bij de vraag "Welke landen hanteren een (in)reisbeperking?"

Wat is het verschil tussen een negatief reisadvies en een inreisverbod/inreisbeperking?

Het ministerie van Buitenlandse Zaken kan een land classificeren met 'code rood'. Een land krijgt dan een negatief reisadvies dat inhoudt dat reizigers worden geadviseerd om niet naar dat desbetreffende land toe te reizen.

Een land kan ook zelf besluiten om zijn grenzen te sluiten of reizigers een beperking op te leggen. Waardoor bijv. Nederlanders en Belgen het land niet meer in kunnen komen. Dit noemen we een inreisverbod / inreisbeperking.

Ik ben op dit moment op reis in het buitenland. Wat moet ik doen?

Wij volgen het advies van de overheid om reizigers die nu in het buitenland zijn, zo snel mogelijk terug te halen naar Nederland / België. Onze reisadviseurs doen hun uiterste best om deze maatregel voor onze klanten in goede banen te leiden. Op dit moment is er met al onze klanten persoonlijk contact opgenomen. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen wij dit zo spoedig mogelijk.

Ik heb een reis geboekt naar een land met een (in)reisbeperking. Wat moet ik doen?

Reis je op korte termijn naar een land met een (in)reisbeperkingen, dan ontvang je persoonlijk bericht van ons om te kijken of de geplande reis kan worden omgeboekt (uitstellen en/of andere bestemming).  Dit is afhankelijk tot wanneer de (in)reisbeperking van kracht is per bestemming. Onze eerste prioriteit ligt op dit moment bij de reizigers die nu op hun bestemming zijn en bij de reizigers die de komende weken op reis gaan. We verzoeken dan ook vriendelijk niet zelf contact op te nemen en vragen enig begrip en geduld. Uiteindelijk ontvangt iedereen van ons persoonlijk bericht.

Klanten kunnen ook gebruik maken van de speciale corona-voucher, conform de SGR voorwaarden.  Lees hieronder meer hierover.

Ik heb een reis geboekt bij 333travel en vertrek op korte termijn. Wat moet ik doen?

Dat hangt af van de reisbestemming. Voor een aantal landen gelden geen (in)reisbeperkingen en kunnen reizen gewoon volgens programma doorgaan.

Reis je wel naar een land met een (in)reisbeperkingen en reis je op korte termijn? Dan ontvang je persoonlijk bericht van ons om te kijken of de geplande reis kan worden omgeboekt. Klanten kunnen ook gebruik maken van de speciale corona-voucher, conform de SGR voorwaarden. Lees hieronder meer hierover.


Ik heb een reis geboekt. Kan ik gratis annuleren/omboeken vanwege het coronavirus?

Je kunt je reis in principe niet zonder kosten annuleren, tenzij de reis niet kan worden uitgevoerd vanwege een negatief reisdadvies 'code rood'. 333travel houdt het advies van Buitenlandse Zaken hiervoor nauwlettend in de gaten. Bij code rood kun je een reis kosteloos annuleren of omboeken.

Reis je op korte termijn naar een land met een (in)reisbeperkingen, dan ontvang je persoonlijk bericht van ons om te kijken of de geplande reis kosteloos kan worden omgeboekt.  Dit is afhankelijk tot wanneer de (in)reisbeperking van kracht is per bestemming. Klanten kunnen ook gebruik maken van de speciale corona-voucher, conform de SGR voorwaarden. Lees hieronder meer hierover bij de vraag "Wat is het corona-voucher? ".

Geldt er geen 'code rood' dan kan de reis in deze periode omgeboekt worden naar een later tijdstip. De eventuele meerkosten en/of wijzigingskosten worden dan verrekend. Wil je toch annuleren? Dan gelden de algemene ANVR voorwaarden.

Wat is een corona-voucher? En wanneer heb ik hier recht op?

De corona-voucher is een soort tegoedbon voor het boeken van een reis en heeft de waarde van de (aanbetaalde) reissom van de geannuleerde reis bij 333travel. Indien je reis vanwege een (in)reisbeperking niet kan plaatsvinden en dus wordt geannuleerd door 333travel, ontvang je een corona-voucher, conform de SGR voorwaarden. De SGR garandeert de waarde van de voucher en geeft jou financiële zekerheid.

De voucher dient binnen één jaar te worden verzilverd voor een bestemming en datum naar keuze.  Vertrekdatum van de reis mag echter buiten één jaar liggen.

NB: Indien er geen (in)reisbeperking van kracht is op jouw reisbestemming en inititief van annuleren niet van 333travel afkomstig is, dan wordt er geen corona-voucher verstrekt.

Dekt mijn reisverzekering de financiële gevolgen van het Corona-virus?

Dit is afhankelijk van je reis- en annuleringsverzekering die je hebt afgesloten. In sommige gevallen kun je een vergoeding krijgen. Bekijk hier een overzicht van reisverzekeraars die een dekking bieden en de voorwaarden.

Dekt het Calamiteitenfonds de financiële gevolgen van het coronavirus voor mijn reis?

De garantieregeling van het Calamiteitenfonds is enkel van toepassing op calamiteiten als gevolg van een natuurramp of molestsituaties. Gezondheidsrisico's zoals het coronavirus vallen niet onder deze definitie. Het Calamiteitenfonds geeft geen dekking. Voor meer informatie over het standpunt van het calamiteiten fonds zie https://www.calamiteitenfonds.nl/nieuws/coronavirusgeendekking

Als ik in een hotel in quarantaine wordt gezet, wie betaalt de extra kosten?

333travel is aangesloten bij het ANVR, SGR en het calamiteitenfonds. Bij het boeken van een pakketreis ben je bij ons in goede handen en nemen wij maatregelen mocht er echt wat aan de hand zijn op de plaats van bestemming en bieden wij hulp en bijstand.

Welke kosten worden vergoed is afhankelijk van de dekking van je reisverzekering. Bekijk hier een overzicht van reisverzekeraars die een dekking bieden en de voorwaarden.

Ik heb geen pakketreis, maar een los ticket en/of hotel geboekt. Hoe ben ik dan gedekt?

Er zit verschil in het boeken van een pakketreis en het los boeken van vliegtickets en accomodaties via 333travel. Als je wilt wijzigen/annuleren ben je afhankelijk van de voorwaarden van de vliegtuigmaatschappij of het hotel. 333travel zal hier wel in bemiddelen, maar het is uiteindelijk de vliegtuigmaatschappij of hotel die beslist.


Corona Virus

Wat is het Coronavirus?

Coronavirussen kunnen infecties aan de longen en luchtwegen veroorzaken. Er zijn verschillende soorten, waarvan MERS en SARS de bekendste zijn. In de Chinese stad Wuhan, in de provincie Hubei, werden in december 2019 de eerste mensen ziek van een nieuw soort coronavirus. Over dit specifieke virus is nog veel onbekend. De Latijnse naam corona verwijst naar de vorm van het virus, het lijkt een beetje op een kroon. Inmiddels is het virus aangetroffen bij verschillende nationaliteiten reizigers die deze provincie hebben aangedaan. Samen met de Wereldgezondheidsorganisatie WHO onderzoeken de Chinese autoriteiten het coronavirus. Wereldwijd worden er maatregelen genomen om verdere verspreiding van het virus tegen te gaan.

Wat zijn de symptomen van het Coronavirus?

Mensen met het nieuwe coronavirus hebben longklachten, zijn kortademig en hebben koorts.

Moet ik een mondkapje dragen als ik op reis ga?

Het dragen van mondkapjes is volgens het RIVM niet nodig. Dat is alleen nodig voor medisch personeel. Er is nog geen vaccin tegen dit virus. Mensen die uit een regio komen waar het coronavirus is geconstateerd (bv in China) en longklachten hebben kunnen contact opnemen met de huisarts. Geef dan aan wanneer en waar je op vakantie bent geweest.

Wat kunnen mensen doen om verspreiding van het virus te voorkomen?

Het advies van RIVM is:

  • Was je handen regelmatig
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
  • Gebruik papieren zakdoekjes

Over 333travel

Zijn jullie aangesloten bij het ANVR?

333travel is aangesloten bij het ANVR. Deze vereniging hanteert strenge normen voor het lidmaatschap en bevordert de kwaliteit van reizen en van de informatie daarover. 

De reizen op deze website worden aangeboden onder het beding dat de ANVR-Consumentenvoorwaarden (Deel A -Reisvoorwaarden- en/of Deel B -Boekingsvoorwaarden-) van toepassing zijn op alle aanbiedingen op deze website tenzij uitdrukkelijk wordt aangegeven dat dit niet het geval is. 

Zijn jullie aangesloten bij het SGR?

333travel is aangesloten bij het SGR. Alle reizen, met uitzondering van vluchten per lijndienst die geen onderdeel uitmaken van een pakketreis vallen onder de garantie van het SGR.

De SGR garantie houdt in dat de consument er van verzekerd is zijn vooruitbetaalde reisgeld terug te krijgen als de wederpartij de overeengekomen tegenprestatie niet kan nakomen door financieel onvermogen .

Voor zover de overeenkomst mede het vervoer omvat en de plaats van bestemming reeds is bereikt, wordt zorggedragen voor de terugreis.

Zijn jullie aangesloten bij het calamiteitenfonds?

333travel (KvK nr. 30169522) is aangesloten bij de Stichting Calamiteitenfonds Reizen. 

Deze garantie houdt in dat je als consument die deelneemt aan een door ons georganiseerde reis:

  • (een deel van) jouw reissom terugkrijgt indien wij de reis als gevolg van een calamiteit niet of niet volledig kunnen uitvoeren;
  • de noodzakelijke meerkosten vergoed krijgt indien wij als gevolg van een calamiteit de reis moeten aanpassen of indien wij je vervroegd moeten repatriëren. Onder calamiteit wordt verstaan een door molest of natuurramp veroorzaakte abnormale gebeurtenis.
Organiseren jullie ook groepsreizen?

333travel organiseert geen groepsreizen waarbij je op reis gaat met andere onbekende reizigers. Het is wel mogelijk een privé rondreis te boeken voor meerdere personen.  Bijvoorbeeld voor familie of vrienden waarmee je de reis wilt maken. Dit valt dan niet onder een groepsreis, maar onder een individuele rondreis. De reis wordt afgestemd op jouw wensen en/of die van jouw reisgezelschap.

Wat is een individuele rondreis?

Een individuele rondreis wordt ook wel een privé reis of een reis op maat genoemd. Het betekent dat de rondreis is samengesteld op basis van jouw wensen en voorkeuren of die van jouw reisgezelschap. Een individuele rondreis kan dus voor 1 of meerdere reizigers zijn.

Wat is het verschil tussen een standaard (rond) reis en een deluxe (rond) reis?

Bij een standaard reis verblijf je in middenklasse accommodaties op basis van de voordeligste kamertypes. Bij een deluxe reis verblijf je waar mogelijk in 4 sterren accommodaties (voordeligste kamertype).

Boeken & Betalen

Wat is inclusief en exclusief in de reissom?

Per reisproduct vermelden we op de website wat er in- en exclusief is. Wij bieden individuele rondreizen aan waarbij de vliegtickets, transfers en hotels zijn inbegrepen in de reissom, maar het is ook mogelijk de rondreizen zonder vliegtickets te boeken. Daarnaast bieden we ook losse vliegtickets, auto- en camperhuur,  tours en excursies en hotels. 

Kan ik mijn reservering wijzigen?

Dat hangt af van de status van je boeking en van de voorwaarden die aan de boeking vastzitten. Indien je een transfer, accommodatie en of een tour wenst te wijzigen in een bestaande boeking, dan wordt er € 27 wijzigingskosten in rekening gebracht.

Hoe wijzig ik mijn klantgegevens?

Je kunt je persoonlijke gegevens op jouw Mijn333 account wijzigen in het menu “gegevens”.  Hier zie je aan de rechterkant een link “ wijziging doorgeven van mijn persoonlijke gegevens”. Als je hierop klikt, kun je een bericht opstellen met de wijzigingen: direct wijziging doorgeven.

Wanneer moet ik mijn reis (aan)betalen?

Via de persoonlijke mijn333 pagina vind je alle gegevens met betrekking tot je reis. Hier staat ook de factuur, de betalingstermijn en de status van de betaling(en). 

Kan ik met een creditcard betalen?

Ja, het is mogelijk om de reis met een creditcard te betalen (Mastercard/Visa/Amex). Hou er wel rekening mee dat voor betalingen met een creditcard een fee van 2% in rekening wordt gebracht. 

Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?

Je ontvangt een e-mail bevestiging van iedere betaling. 

Kan ik een gemaakte boeking annuleren?

Annuleren dient altijd schriftelijk te gebeuren. Je kunt jouw annulering sturen naar de reisspecialist waar je hebt geboekt. Na ontvangst wordt de annulering in behandeling genomen. Hiervoor worden de ANVR voorwaarden gehanteerd. De bepalingen hiervan kun je terugvinden onder de boekingsvoorwaarden (artikel 9).

Normaliter is het zo dat de kosten hoger worden naarmate de vertrekdatum dichter nadert. Indien je tickets hebt gereserveerd die non-refundable zijn en reeds uitgegeven dan zijn de annuleringskosten altijd 100%. Nadat je annulering behandeld is, krijg je per mail hiervan de bevestiging.

Je kunt deze nota indienen bij de verzekeringsmaatschappij waar je bent aangesloten. Zij bepalen of je de annuleringskosten vergoed krijgt.

Reisbescheiden, paspoort & visum, rijbewijs en verzekeringen

Wat is MIJN333?

Om jou als klant zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben wij een persoonlijk MIJN333 account voor je aangemaakt. Deze online klantenservice van 333travel is 24 uur per dag toegankelijk.

In MIJN333 vind je alle gegevens met betrekking tot je reis.

  • Een overzicht van je boeking
  • Je reisbescheiden en factuur
  • De status van de betaling(en) 
  • Vliegtijden 
  • Reisinformatie over de bestemming
Wat voor verzekering heb ik nodig?

Het hebben van een goede reisverzekering is een absolute vereiste. Deze kun je eenvoudig bij 333travel afsluiten, direct bij de boeking in Nederland, ook als je buiten Nederland woonachtig bent. Heb je reeds een reisverzekering, controleer dan of deze werelddekking biedt. Is dit niet het geval, laat jouw huidige dekking dan uitbreiden met deze werelddekking. Je bent anders niet verzekerd! (Bij boeking bij 333travel is dit vermeld op de factuur van 333travel en dit is dan tevens het verzekeringsbewijs.) Mocht je op het laatste moment alsnog een reisverzekering nodig hebben, dan kun je dit per omgaande regelen. Een annuleringsverzekering kan uitkomst bieden tijdens ziekte. Voor een kleine bijdrage is dit gedekt. 

Welk rijbewijs heb ik nodig?

Een Internationaal Rijbewijs is verplicht voor de bestemmingen Thailand, Australië en Nieuw-Zeeland. Voor Maleisië is dit niet verplicht, maar wordt het wel aangeraden i.v.m. mogelijke taalproblemen. In Amerika en Canada is een internationaal rijbewijs niet verplicht. Je kunt een internationaal rijbewijs verkrijgen bij elk kantoor van de ANWB. Hiervoor dien je een geldig rijbewijs en twee pasfoto's mee te brengen.

Hoe kan ik het wachtwoord wijzigen van MIJN333 account?

Je kunt jouw wachtwoord wijzigen in het menu “gegevens”. Hier zie je aan de linkerkant een link “wachtwoord wijzigen”. Als je hierop klikt, zie je een formulier waarmee je het wachtwoord kunt wijzigen. Ter controle wordt het emailadres weergegeven waarmee je inlogt.

Wanneer ontvang ik mijn reisdocumenten?

De vliegtickets staan uiterlijk 10 dagen voor vertrek klaar in je mijn333 om te downloaden. Met dit e-ticket kun je inchecken op de luchthaven.

De hotel/tour/trein en/of boottickets vouchers ontvang je ter plaatsen van onze lokale agent.

Hoe lang moet mijn paspoort geldig zijn?

Voor je reis naar Azië, Amerika, Australië of Nieuw-Zeeland is een geldig paspoort vereist. Dit paspoort dient na terugkomst nog 6 maanden geldig te zijn. 

Heb ik een visum nodig?

Heb je bij 333travel een reis geboekt? Dan kan het voor komen dat een visum voor jouw bezoek vereist is. Voor elk land gelden aparte regels en condities. Bekijk onze visum pagina voor meer informatie en de regels die gelden voor onze aangeboden bestemmingen.

Vliegen

Hoe laat moet ik inchecken?

Zorg dat je in ieder geval drie uur voor vertrek van je vlucht incheckt. Voor eventuele vragen of wensen maak je meer kans als je vroeg incheckt.

Wat is een E-ticket?

E-ticketing is ticketuitgifte van een bestaande reservering zonder daarvoor daadwerkelijk een papieren ticket uit te geven. De passagier heeft recht op dezelfde voorwaarden en diensten als met een "papieren ticket". Het enige dat de passagier ontvangt is een reisschema en een unieke code die overal geldig is (Bij het inchecken, de douane, enz.)

Hoeveel bagage mag ik meenemen?

Hoeveel kilo bagage je mee mag nemen is per luchtvaartmaatschappij en per klasse verschillend. Hieronder een overzicht van diverse maatschappijen:

KLM
Economy klasse 23 kilo ruimbagage en 12 kilo handbagage
Business klasse 2 koffers max 32 kilo ruimbagage en 12 kilo handbagage

Emirates
Economy klasse 30 kilo ruimbagage en 7 kilo handbagage
Business klasse 40 kilo ruimbagage en 12 kilo handbagage

Eva Air
Economy klasse 30 kilo ruimbagage en 7 kilo handbagage
Elite klasse 35 kilo ruimbagage en 7 kilo handbagage
Business klasse 40 kilo ruimbagage en 7 kilo handbagage

Cathay Pacific
Economy klasse 30 kilo ruimbagage en 7 kilo handbagage
Business klasse 40 kilo ruimbagage en 7 kilo handbagage

Qatar
Economy klasse 30 kilo ruimbagage en 7 kilo handbagage
Business klasse 40 kilo ruimbagage ruimbagage en 12 kilo handbagage

Kan ik een stoel met extra beenruimte (nooduitgang) reserveren?

Ben je langer en/of breder dan de doorsnee Europeaan? Dan kun je - bij vroeg inchecken - verzoeken om een zitplaats aan het gangpad. Alleen als je meer dan twee meter lang bent heeft het vragen om een zogenaamde "lengteplaats" kans op succes. Vroeg inchecken betekent in dit geval zeker drie uur voor vertrek van je vlucht. Heb je al op een eerder moment een stoelpreferentie doorgegeven? Vraag dan bij het inchecken of deze bevestigd kan worden.

Ik heb een medische beperking en wens graag extra beenruimte

Helaas is het niet mogelijk om voor jou een stoel bij de nooduitgang aan te vragen. In de nieuwe veiligheidsbepalingen van de luchtvaartmaatschappijen wordt vermeld dat reizigers met een medische beperking niet bij de nooduitgang mogen zitten.

Kan ik een speciale maaltijd aanvragen?

Ja, dat is mogelijk. Neem contact op met jouw reisspecialist om je wensen door te geven. Wij kunnen dit tot 48 uur voor vertrek melden bij de desbetreffende luchtvaartmaatschappij.

Wij willen graag een babybedje aanvragen, kan dat?

Het is mogelijk om een babybedje aan te vragen bij de desbetreffende luchtvaartmaatschappij. Wij vernemen dan graag extra gegevens van de baby zoals de lengte en het gewicht van de baby. Dit i.v.m. de grootte van het babybedje. Hou er rekening mee dat er maar een beperkt aantal babybedjes aan boord aanwezig is. De jongste baby’s krijgen voorrang op een babybedje.

Is stoelvoorkeur mogelijk?

Dit is per maatschappij verschillend, hieronder een overzicht:

  • KLM en China Airlines – 90 dagen voor vertrek
  • Eva Air – kan direct na boeking 
  • Emirates – nadat de vliegtickets zijn uitgegeven
  • Garuda Indonesia – biedt deze service niet aan 

Tijdens je reis

Waar vind ik mijn transfertijden?

De ophaaltijd, indien bekend, wordt op je voucher vermeld. Mocht dit niet het geval zijn? Dan ontvang je deze tijden ter plaatse.

Wie moet ik bellen als ik op mijn vakantie vragen heb?

Mocht je tijdens je reis vragen of problemen hebben? Dan dien je contact op te nemen met het desbetreffende lokale 333travel kantoor op de bestemming. Dit telefoonnummer is te vinden op je reisbescheiden.

Hotel

Is het ontbijt inbegrepen in mijn hotelovernachting?

In Azië zijn de hotelovernachtingen vaak inclusief ontbijt. In Amerika is dit niet het geval. Kijk op onze website, je factuur of hotelvoucher of het ontbijt in het hotel inclusief is.

Is een vroege check-in en een late check-out bij ons hotel mogelijk?

Een vroege check-in en late check-out is mogelijk. Er moet dan wel een extra nacht worden bijgeboekt. Dit moeten wij van te voren voor je boeken i.v.m. de beschikbaarheid van de kamers. Volgens de internationale hotelregel begint een overnachting op de dag van aankomst om 16:00 uur en eindigt deze de volgende dag om 10:00. De exact gehanteerde tijden kunnen per accommodatie en land enigszins verschillen.

Zijn er servicekosten verbonden aan hotels?

In Amerika kan het regelmatig voorkomen dat het hotel je vraagt om service kosten te voldoen. Uiteraard dien je dit niet te accepteren. je kunt hierbij aangeven dat het lokale agentschap van 333travel genaamd Travalco hiervoor verantwoordelijk is. De gegevens van de lokale agent kun je terugvinden in jouw reisbescheiden.

Na je reis

Hoe kan ik een klacht indienen? 

333travel streeft er naar om klachten ter plaatse op te lossen (conform de ANVR voorwaarden) zodat je als klant kunt genieten van een onbezorgde vakantie. Deze dienen dus bij voorkeur ter plaatse gemeld te worden zodat het opgelost kan worden. Je kunt bij klachten ter plaatse contact opnemen met het desbetreffende 333travel kantoor op je bestemming. De contactgegevens vind je onderaan op de vouchers en op de bestemmingsinformatie brief die op Mijn333 staat.

Heb je na jouw reis opmerkingen? Deel deze dan vooral met ons. We luisteren graag naar de ervaringen van onze reizigers om onze reizen (nog) beter en mooier te maken.

Waar kan ik een review achterlaten?

Het is mogelijk een review van jouw reis achter te laten via Trustpilot of via Facebook. 

Ik wil mijn reiservaring delen met 333travel. Hoe kan ik dan doen?

Wij zijn natuurlijk heel benieuwd hoe je de reis hebt ervaren. Dit kan in een persoonlijk gesprek, via social media, een mailtje of via de enquête die je bij thuiskomst digitaal krijgt doorgestuurd. Ook kun je een beoordeling achter laten op Trustpilot

Hulp nodig? Onze experts helpen je graag

Reisadvies op maat? Vraag vrijblijvend een reisvoorstel aan of neem contact met mij op.

Contact Offerte

of bel ons op: +31 348 - 44 19 51

Manon 333travel
Onze experts Manon Expert-Myanmar
Anne 333travel
Onze experts Anne Expert-Indonesië
Nina 333travel
Onze experts Nina Expert-Canada
felicia-333travel
Onze experts Felicia Expert-Canada
Andy 333travel
Onze experts Andy Expert-Vietnam
MArtijn 333travel
Onze experts Martijn Expert-Japan
Laura 333travel
Onze experts Laura Expert-Kenia
Edward 333travel
Onze experts Edward Expert-China
Anita 333travel
Onze experts Anita Expert-Canada
Marieke
Onze experts Marieke Expert-Dubai / Emiraten
Hendrik 333travel
Onze experts Hendrik Expert-Canada
Arnold
Onze experts Arnold Expert-India
Stefan
Onze experts Stefan Expert-China
Catharina 333travel
Onze experts Catharina Expert-Indonesië

Mis niets!

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws, de leukste reisinspiratie en speciale aanbiedingen.

Bedankt voor jouw aanmelding